četrtek, 28. december 2006

Vsebina moje torbice

Začela Kameleonka, nadaljevala Hirkani, zdaj pa še jaz.

Moja zimski torbica (tale, ampak v svetlo modri) je veliko manjša od poletne (a vseeno sposobna prenesti pol pretljage za pol leta) in je trenutno presenetljivo prazna. V njej so tole dopoldne:
- dva kulija
- čaf (črn alkoholni flomaster)
- ena velika plastična vrečka (ker je torbica kdaj premajhna)
- naglavna in zadenjska lučka (ker na kolesu nobena ne dela)
- karta za kino (stara več kot 1 mesec)
- novoletna voščilnica moje častne nečakinje in njenih staršev
- Boris (the all-weather fotoaparat)
- zanič plastična vrečka (neuporabljena)
- knjižica kuponov za popuste pri DM (ki jih itak ne mislim uporabiti)
- USB ključ z ljubkim kravjim obeskom
- nekaj dnevnih vložkov v modri škatlici (ne vem, zakaj jih imam)
- švicar (pipec)

Na torbici je pa navešen še mucek, ki je drugače sorodnik kravice na USB ključu, in mehka kresnička v obliki žarnice, pod pravim kotom se pa na njej ugleda še Lenin. Denarnica je trenutno v badmintonskem ruzaku in jo bom seveda pozabila, ko se odpravim v mesto.

Poletna torbica (marimekko) je veliko prostornejša in vanjo lahko zbašem še rezervni komplet perila, krtačo za lase, torbico z raznimi lekadoli, obliži, tamponi (spet ne vem, zakaj, ker sem tudi jaz na mooncupu) in podobno šaro, jopico, MP3 plejer, zložljivo marelo, najde pa se seveda tudi prostor za kakšno čokolado.

Ojej.

3 komentarji:

kameleonka pravi ...

Tale Marimekko torbica je pa luškana. Če bi jaz imela tako, bi bilo noter zihr vse lepo pospravljeno!

Ninika pravi ...

lol...čaf (črni alkoholni flomaster) :) hah...fajn:)

BeeBee pravi ...

Marimekko je res luškan, ampak ga je čisto nemogoče imeti posptavljenega. Vse se zmeša. Sploh če je premalo nabasan. ;)

Čaf pa ni na mojem zeljniku zrasel. Seveda pa obstajajo tudi maf in zaf. :)