nedelja, 10. december 2006

Sramota neznanska!

Ravno sem se dobro vrnila z nadvse neuspešnega pohoda na štante. Vse, kar sem si želela, je bil turški med pri Albancu. Čeprav so letos vse stojnice razporejene točno tako kot zadnjih 5 let ali več, je ena napaka - Albanca ni nikjer! Videla sem ga zadnjič na Miklavževem sejmu, kjer sem ga potem tudi za 5 minut zamudila. Na standardnih štantih pa nič. Tisti kerlc, ki prodaja lectove srčke in čisto predrage cukrene palčke čisto pri Tromostovju ima pa slab in drag turški med.

Bah. Še malo pa bom stvari vzela v svoje roke. Recept nekje imam.

1 komentar:

Dr. Rosenfeld pravi ...

Enega Albanca sem zadnjič našel sredi Kamnika. Nisem mogel verjeti, da se pri nas še dobijo prave šiptarske slaščičarne, kjer se da po normalni ceni dobiti okusne sladice. ;P
V Ljubljani so samo še neke wannabe-fancy slaščičarnice, ki prodajajo suhe torte brez okusa, cena pa je najmanj toliko kot v najprestižnejših evropskih mestih. Še zmajčkove butike so vse pozaprli, se mi zdi.