torek, 26. december 2006

Spodnje majčke

Že poleti ne maram zračiti svojih ledvičk (sem pač navezana nanje), pozimi jih pa rada še posebej toplo zadekam. Če imam še tako rada spodnje perilo, pa trpim za kroničnim pomanjkanjem spodnjih majčk. Mogoče so moji kriteriji čudni, ampak meni se zdijo kar logični:

1. Majčka naj bo dovolj dolga. Če naj majčka opravlja svoje delo, jo je treba zabasati v hlače (pa ne spodnje), torej je pri današnjih nizkih pasovih idealna dolžina nekje do sredine Venerinega grička. (A je to z veliko? Tale ognjenolisični črkovalnik pravi, da ja.)
2. Majčka naj se lepo oprijema telesa. To pomeni, da ko jo zabašem v hlače, ne nastanejo kakšne kepe blaga, pa tudi manjša verjetnost je, da se bo kaj odbasalo.
3. Naj bo iz bombaža, lahko ima pa par procentov kakšnega drugega materiala. Razna mikrovlakna in te reči so fajn, ampak naj ostanejo pri modrcih.
4. Nočem nobenih čipk in dekoracij in podobne šare. Ne maram, da skozi zgornjo majčko proseva kič, ki me po možnosti še grize, majčko pa samo podraži.
5. Ja, cena. Ne dam več kot 2000 SIT po komadu, veliko raje pa še kaj prišparam.

Vsem tem kriterijem ustreza zgolj in samo ena majčka v moji lasti. Izdeluje Galeb. Občasno imajo v Leclercu, ampak ponavadi samo velikosti nad milijon. Pa imam samo črno, kar torej ni za pod svetla oblačila.

(Pa menda je moda nagih ledvičk in okolice v zadnjih letih precej pripomogla k bolj pogostim težavam z zanositvijo. No, nimam še namena preizkušati...)

3 komentarji:

igor pravi ...

Galeb rulz.

kameleonka pravi ...

Hm, jaz pa spodnje majčke kupujem v eni sila "šik" trgovini, ki se imenuje ModaIn. Razen spodnjih majčk se tam ne da kupiti NIČESAR DRUGEGA. Ampak majčke imajo pa fine!

Hirkani pravi ...

Poglej mene: nikoli, NIKOLI, N I K O L I ne nosim spodnje majčke, pa imam štiri otroke ;)