petek, 29. december 2006

Sovražim Smrkce

Ne vem, ali je kdo vlomil v ali pa se je avtu samo zmešalo, ampak enemu biseru avto na parkirišču pred blokom že sedem ur (torej od 3:30) non-stop hupa. Saj človek od izčrpanosti nekako le zaspi nazaj, ampak potem te v trenutku zavesti spet zbudi tista butasta hupa.

Danes ne odgovarjam za svoja dejanja.

APDEJT: Takoj ko sem tole blognila, je bilo žurke konec. Mogoče bi morala to narediti že ponoči.

3 komentarji:

Mayhem pravi ...

Bazuka? Ročna bomba? Dinamit? Ali pa morda dobri stari kij za baseball.. ;)

Dr. Rosenfeld pravi ...

Zgodovina se ponavlja. Lani je bilo to pred nasim blokom - le da se je zacelo ze okrog 22h in trajalo vsaj do 7h zjutraj. Folk je klicaril policijo (jaz 2x), pa so oni strokovno ugotovili, da "nimajo pristojnosti" (ker niso nasli lastnice). Kreteni ocitno nimajo pristojnosti za nic, razen za dajanje listkov in "placilnih nalogov".
Lahko bi vsaj razbili kak del in potem izklopili hupo ali pa enostavno odpeljali okvarjen avto na ustrezno odlagalisce zaradi kaljenja javnega reda in miru...

Naslednjic bo treba poskusiti slavno foro iz enega vica: Klices policijo v drugo in reces: Prej sem klical zaradi hrupa, ki ga povzroca pokvarjena hupa na enem avtomobilu. Hotel sem vam samo sporociti, da se vam ni vec treba s tem ukvarjati, ker smo ze nastavili bombo, da bomo utisali zlodeja. ;E
Baje potem hitro pridejo... :D

Katsumi pravi ...

Welcome to the club. Pri sosedu ravno pod mojim oknom vsak večer tuli hupa. Ma očitno nastavljen alarm, da mu piska na vsakih 10 min :((
Me ma včasih, da bi nabavila par velikih raket in mu jih spustila nad glavo :o