torek, 12. december 2006

Noč butastih sanj #49

Eni imajo resne plane, kako bodo začeli teči, nekateri pa o tem samo sanjamo.

Z Odjemalcemčokoladnetorte sva se nekaj skregala in hop, grem jaz tekat, da ne bom tečna. Spet me vodi pot proti Rožniku. Najprej sem sploh planirala iti čez, ampak na vznožju sem pogruntala, da bo za prvič čisto v redu, če izpustim vzpon. Okej, tekam, niti nisem še utrujena, tekam naprej, ugotovim, da bi se bilo fino ustaviti. Pridem do neke skoraj graščine. Iz neznanega razloga grem noter. Tam je neka bogatašinja srednjih let, ki je zapustila moža, zato je prišla v družinsko vikend rezidenco. Gospa se me usmili, ker sem utrujena in ker sva se z Odjemalcem skregala, in mi ponudi sobo za goste. Je celo prinesla dodaten komplet posteljnine. V predsobi se medtem pojavi njen odrasli sin, ki izgleda kot Berlusconi, samo mlajši je. Je prišel malo zajedat k bogati mamici, ki ga pa tudi promptno nažene. Ne vem, kako sem potem razlagala Odjemalcu, da sem tekla 5 km, ampak menda sem mu. Pa se mu je kar fajn zdelo.

1 komentar:

Hirkani pravi ...

Link je na pecikl, ampak nič hudega. Danes grem zares laufat :)