ponedeljek, 04. december 2006

Mala bela bundica

Zadnji krik mode med srednješolkami?

Bile so tri. Imele so čisto enake frizure in strašno podobne bele bundice. Take, ki sežejo ravno nekje do ledvičk, imajo pa tudi kapuco, obdano s krznom (umetnim). Najprej sem pomislila, da so bile vse tri bundice enake. Ampak ne, vsaka je bila malo drugače prešita. Ko sem trojico srečala še kasneje, se je pogovarjala s še enim svojih klonov. Ta je sicer zavajal sovražnike z drugačno frizuro, ostalo je bilo pa enako.

Čudno prečudno.

8 komentarjev:

Mayhem pravi ...

Male kloniranke.. groza, a?

had pravi ...

zakaj groza :)

v stiri je lepse :)

Irka pravi ...

jst mislem, da moramo v akcijo in si kupiti nekaj priblizno takega, ker res ne smemo pustiti mladini, da nas takole izigrava in prekasa. kam pa pridemo ... samo mogoce bi roza ali ostanemo pri beli? a se je tud treba na blond prestrihat?

had pravi ...

blond itak.. pa pirsov ne pozabit :) pa tatu.. pa peti moras zaceti.. hmm..

roza al belo.. jaz sem za roza :)

BeeBee pravi ...

Jaz sem bolj za belo. Bolj paše k črnim (in začuda ne blond) lasem.

Irka pravi ...

ok, prve tri stvari bomo odmislili. petje pa ni problem ali pac ... jst cist rada pojem, kolk me pa drugi radi poslusajo, je pa drugo vprasanje. seveda, ce imam v danem momentu glas. sem se spomnila se nekaj: mislim, da sta bela in roza povsem neprimerni barvi, zakaj nismo razmisli o rumeni? recimo s kaksnim oranznim dodatkom ... to bo pravi modni Krik!

BeeBee pravi ...

Ne, rumena nikakor ni dovolj elegantna. Mi smo namreč strašno nobel!

had pravi ...

no bel.. se pravi da mora biti roza.. :)