nedelja, 31. december 2006

Letos

Januar: končno sem nehala z odštevanjem in se spokala na Finsko. Tamkajšnja tema in mraz me niti nista tako zelo motila.

Februar: čisto po urniku se je pojavilo domotožje, ki pa ga je pregnala obilica dela. Menda sem bila ena redkih prostovoljk, ki je celo delala.

Marec: v kupu dela sta posvetili dve svetli lučki - planiranje potovanja po Novi Angliji in Planica. Slednjo sem po TV z užitkom spremljala iz postelje, saj je bil tisto tudi moj prvi prost vikend po dolgem času.

April: dnevi so se z naglico podaljševali, kar je pomenilo samo to, da smo lahko zunaj delali dlje. Tudi malo topleje je postajalo. Po veliki noči pa hop na jug Finske, potem pa še malo v Ameriko.

Maj: iz Amerike sem se vrnila v pravo pomlad. Sicer je bilo še nekaj zaplat snega, vendar se je začela sezona kolesarjenja, dnevi so bili pa že res dolgi. Okej, malo je potem vseeno še snežilo.

Junij: minil je v znamenju zaključevanja mojih nalog na Finskem. Pisala sem poročila, se šla administracijo in gledala fuzbal, da sem potem naslednji dan pri zajtrku z V. lahko sledila. Temno pa itak ni bilo nikoli.

Julij: po Finntouru 06 z zasavsko odpravo sem pristala v resničnem svetu. Po enem tednu sem ugotovila, da me daje malo krize. Rodila se je moja častna nečakinja.

Avgust: sredi meseca je bilo krize nekako konec. In malo kasneje sem snela Odjemalcačokoladnetorte. Prvi zmenek je trajal 22 ur v dveh polčasih. :)

September: ne vem, kam je šel ta mesec. Osvojili smo Lisco, jaz pa potem še Prekmurje. In preživela.

Oktober: dobila sem Zlato župo ter veliko in butasto sanjala.

November: po več kot enem letu sem šla spet malo v kino. Štirikrat v dveh tednih. Še vedno sem veliko in butasto sanjala. Kuhala in pekla.

December: delala. Kuhala in pekla. Iskala in našla tapravi turški med.

Leto v številkah
Voženj z vlakom: 7
Ur na vlakih: ok. 45
Železniških postaj: 6
Vzletov in pristankov: 6
Ur na avionih: ok. 20
Letališč: 4
Roadtripov: 2
Kilometrov: ok. 4500
Ur badmintona: 39
Pikov komarjev: ogromno, a vseeno manj, kot bi mi kdo morda napovedal
Spečenih tort: menda 4
Izpopolnjenih receptov: tudi kakšni štirje
Na 60°C opranih volnenih nogavic: samo en par, ampak ta dvakrat in toliko bolj temeljito

Končna ocena leta: sploh ne švoh. V bistvu zelo fajn.

Ni komentarjev: