ponedeljek, 06. november 2006

Skriti deda Mraz

Na forumukjerimamčistoprevečobjavčepravzadnjidveletiprecejmanj se gremo letos skrivnega Božička. Torej dobiš naslov od nekoga in mu pošlješ kakšno fino darilce. In nekdo drug, čigar identitete naj ne bi poznal, pošlje tebi. Za primerno izbire daril je priporočeno tudi spimpati profil. Enivej... Lani smo se šli isto. Neki dami sem v Kanado poslala dve klobki volne in bila je navdušena (namreč dama, ne volna). Sama pa nisem dobila nič. Najprej mojemu skrivnemu Božičku (ki ni več skrit, berem pa tudi blog) ni zneslo pravočasno poslati darilca. Potem sem šla na Finsko in sem omenila, da nimam dostopa do kuhinje. Božiček (Američan) se je odločil, da nima smisla, da mi darilo pošilja takrat. Septembra je rekel, da mi lahko pošlje zdaj. In čakamo. In čakamo. In čakamo. (Kot tudi dohodninsko odločbo.)

Ni komentarjev: