ponedeljek, 20. november 2006

Leto gre proti koncu

Zadnje čase veliko razmišljam o Finski. No, bolj o tem, kako sem bila jaz tam in vse to, kako je zdaj itd.

1. Se kdo spomni, kako mi maja kolesarjenje ni prav nič dišalo? Ahem, ta teden sem naredila skoraj 100 km. Ti hudič!

2. Seznam stvari, ki sem jih pogrešala in stvari, ki naj bi jih pogrešala zdaj. Še vedno bi imela tak tuš, kot sem ga imela tam, in res je fino, če je zajtrk že pripravljen, ko zjutraj dvigneš rit. Pa savna je super stvar. Testenine, mesto in badminton so mi pa res manjkali. Pa pogled na hribe (čeprav sem bila v tem času na samo enem izletku).

3. Pišuka, brskam po blogu za tole finsko polovico leta in... Madona, kako sem bila plodovita!

3 komentarji:

Matej pravi ...

Ja, če bi bla plodna, bi se zdaj že poznalo!
(ker bi bla nosečkana press)

ill-advised pravi ...

Ahem, ta teden sem naredila skoraj 100 km

Bah, jaz naredim toliko vsak teden že samo z vožnjo v službo in nazaj :)

[Uphill! Against the wind! Through the snow! Both ways!!! :)))]

BeeBee pravi ...

Kolesarjenje od točke A do B in nazaj ne šteje, ker je stvar zdrave pameti, ne primarno za rekreacijo.