sobota, 11. november 2006

BAR, sanje, pred-PMS (?) in dinamo

1. Včeraj sem čutila, kako mi skozi ušesa odteka IQ, ko sem gledala BAR. Pa nič nisem razumela, še najmanj pa to, kako lahko to kdo redno spremlja. Priznam pa, da sem danes pogledala, kaj je dil z eno od "tekmovalk" (ki jo celo bežno poznam).

2. Ob 0:40 sem se zbudila noro tečna (mislim, da nekaj v zvezi s sanjami). Šla sem lulat in se zjutraj zbudila veliko boljše volje.

3. Volja je cel dan nihala. Ali obstaja kakšen pred-PMS? Ali se temu reče samo biti ženskega spola?

4. Moje kolo je staro kakšnih 12 let. V bistvu luči na njem nisem nikoli uporabljala, večino časa sem bila sploh prepričana, da dela samo zadnja. In lo and behold, danes zaradi pozabljivosti (opa, pozabila "mobilno" zadnjo lučko) zaženem dinamo (do 3. razreda OŠ je bil to zame zgolj in samo športni klub, potem pa športni klub z neumnim imenom). In je vse štimalo. Spredaj bela, zadaj rdeča luč. Da o kresnički (z Leninovo sliko!) na taški ne govorimo.

Ni komentarjev: