torek, 30. maj 2006

Pa dejmo še mi

Predlagala Glista, povzeli mnogi in še kdo (definicija besede mnogo je očitno jako ohlapna). Torej, kam me odnese moj vesoljec v sodelovanju z lisico in glodavcem...

Standard: gmail.

Redno spremljam forum Lounli Pleneta. Včasih za kakšne čisto konkretne popotniške zagate, večinoma pa en konkreten podforum, kjer je moč najti splošne traparije, kreganje med Američani in Evropejci o napitninah, nasvete za ukrepanje ob vnetem mehurju, spremljanje Evrovizije skozi komentarje, recepte, hitre prevode iz eksotičnih jezikov in cele traktate (no, niti ne, bolj FAQ) o alternativah vložkom in tamponom.

Potem so tukaj Bloglines, ki mi prinesejo moje najljubše bloge, novice in stripe. Da ne zaostajam, moram seveda pregledati še si.blogs. In fino mi je spremljati, kdo in kako me bere. Najbolj je Statcounter zabaven pri Keyword Analysis in zdajle recimo izvem, da je nekdo guglal kaj je baking soda.

Ob ponedeljkih oddeskam (odvesoljčim?) na Mladino, ki tudi en teden stara še kar tekne. Dnevno se obregnem še ob angleške novice na YLE.fi, kjer me predvsem zabava izbor novic, ki se jih odločijo prevesti. Seveda čekiram tudi vreme, ampak mu ni nič za verjeti. TV program je pa tukaj.

Kadar je velika sila kaj razumeti, grem na Ilmainen Sanakirja, ki kdaj pomaga, pogosto pa tudi ne. Občasno me prime poslušati poročila v slovenščini in hop - na RTV Slovenija.

Aja, seveda ne smem pozabiti na družinsko drogo (kjer sem jaz še najmanj zasvojena, moji od otrok zapuščeni starši redno iščejo uteho v tej odvisnosti): Web Sudoku!

Seveda se te reči spreminjajo. Trenutno so vse precej specifično finske, z izjemo odstavkov 2 do 4.

Uf, skoraj pozabila: imam še eno zbirko bukmarkov, ki se imenuje Diploma. Ne vem, kaj je tam. Vem pa, kaj je v zbirki Čokoladni piškoti. Someone's definitely got their priorities right!

To je menda priti mač vse.

1 komentar:

Lilit pravi ...

Hm. Pa sem mislila, da jaz dosti visim na netu ;) po MNOGIH odgovorih sodec, niti ni tako hudo :)