ponedeljek, 02. januar 2006

Noč butastih sanj #15

Pa saj niti niso bile sanje, bolj prve jutranje misli. Te so namreč že zeloooo dolgo vedno na isto temo. Danes pa, Oh, glory!, nova tema - še vedno nepredstavljivi par iz prve letošnje bombe (čeprav sem videla skupno sliko, mi še vedno nikakor ne gresta skupaj).

Zelo pozdravljam spremembo teme, čeprav se bo verjetno stara še kar pojavljala, po Mrfiju jo bajam jutri. Nova tema kmalu ne bo več prav zanimiva, saj bo parček tako ali drugače postal predstavljiv. No, jaz jemljem vse skupaj kot napredek.

3 komentarji:

Jarkko Karhunen pravi ...

Please, PLEASE translate this to english for me. I would like to understand it, doesn't matter if it's good or bad :-)

Iskala sem kakšen pameten link do bogato kakavnega izdelka, ki me zdajle drži v višavah, namesto tega pa sem našla Oulu Chocolate Society. Hehe, mogoče bi jih pa lahko kdaj obiskala. :)

Thanks !

BeeBee pravi ...

Translation:
I was looking for a decent link to the high cocoa content product that's keeping me high at the moment, but instead I found Oulu Chocolate Society. Maybe I could visit them sometime. :)

I'm moving to Syöte for 6 months in 8 days, so I was only half joking.

Jarkko Karhunen pravi ...

Thanks for the translation :-)