sreda, 04. januar 2006

[jamranje]

1. Izgleda, da imamo (vsaj začasno) drugega poštarja. Kar ni po svoje nič takega, ampak prejšnji je bil pravi car: če je bilo kaj za podpisati, ni delal problemov, enkrat je celo založil nekaj denarja zame, če sva se srečala kje drugje, sva se pozdravila itd. Pa pošta je bila do 10h dostavljena. Novi pismonoša dostavlja med 13:00 in 15:30. Brezveze, sploh če pričakuješ pošiljko.

2. Deda Mraz mi je prinesel tudi bon za parfumerije Limoni. Ker imajo tam tudi ene resnično super maske za lase in druge lepo dišeče pomadice, sem se šla včeraj malo past. Pa sem hitro odnehala. Po praznikih je bila štacuna izropana, na živce mi je šla pa tudi zdolgočasena prodajalka, ki me opazovala vsak moj gib, kot bi nameravala kaj ukrasti. Grem v soboto spet poskusit srečo. Bon je namreč veljaven samo 3 mesece.

3. Vedno sem dokaj dobro prenašala zobarje. Najbrž zato, ker nikoli nisem imela večjih težav. Zdaj že skoraj eno leto na nekaj mesecev hodim menjat stare plombe. To ponavadi ni nič posebneg, vendar kaže, da je bila moja zobarka v osnovni šoli jako površne baže in ni zob dobro očistila gnilobe, preden jih je zaplombirala. Rezultat: cel Teksas pod plombami, ki mi jih nova in zelo temeljita zobarka zdaj meče ven in nadomešča z novimi. Tako je vsak obisk blazno naporen. Sem bila danes dopoldne. V petek pa spet! Jao.

[/jamranje]

2 komentarja:

owwwca pravi ...

stric poštar se je pred in med prazniki navkljub vsej tehnologiji dodobra našvical, tako da mu lahko privoščiš kakšen teden dopusta na Kanarskih.

BeeBee pravi ...

Itak. Komaj čakam, da se vrne, čeprav ga najbrž zdaj ne bom dočakala. Sedanja lenoba pa niti pozvoni ne, ko je treba prevzeti paket. Ali pa zvoni pri babici eno nadstropje nad nami. Prejšnji (oz. tisti na dopustu), je to bolj elegantno rešil.