četrtek, 01. december 2005

Znanje na nižjem nivoju

Gre namreč v klet. Našla sem primerni škatli in vanju skoraj sistematično zapakirala kubik. Zanimivo, da sem vsako od teh mapic nekoč znala vsaj toliko, da sem naredila izpit. Seveda bi jih zdaj kar precej gladko pogrnila, vseeno pa imam občutek, da ni bilo vse čisto zaman, da sem vseeno nekaj odnesla. Nekaj, česar na kakšnem drugem faksu ne bi. :)



(Podarim knjižico Promet in okolje iz zbirke Usklajeno in sonaravno. Če koga zanima, naj se javi na beebeeblog@gmail.com.)

5 komentarjev:

owwwca pravi ...

He he, težka znanost. Bi jo bilo zanimivo ovrednotiti v kg. Pa pusti metrologijo, razen če ne čutiš kakšnega posebnega veselja do tega.

BeeBee pravi ...

Zvagala 47 kil, metrolog zaokrožil na 50. Koliko znanja, a?

Matej pravi ...

Stran ž njim!

owwwca pravi ...

No, da bi vse to znanje vsaj toliko vagalo tudi na trgu delovne sile.

<offtopic>
Dovoliš, da v bližnji prihodnosti na stran s svojimi umotvori dodam še link do sem?
</offtopic>

BeeBee pravi ...

owwwca: be my guest (glede linka, namreč)