sobota, 10. december 2005

Sobotka

Ko sem bila majhna, še preden sem šla v šolo, sem bila ob sobotah sitna. Vsi so kaj počeli, jaz pa nisem vedela, kaj bi sama s sabo. Ne vem, kaj je bilo ob nedeljah drugače, ampak ob sobotah sem bila Sobotka. Že sicer sem bila slabe volje, ko me je pa še moj ljubi brat vprašal, če sem Sobotka, sem seveda popenila.

Danes sem sitna. Razlog sicer ni isti kot dvajset let nazaj, čutim pa neko podobnost. Pa še čas, da bi se šla malo skulirat na Grad, sem zamudila.

4 komentarji:

clarity pravi ...

kaksen pa je danasnji razlog?

BeeBee pravi ...

Se še odločam. Vsemu skupaj pa nič ne pomaga čisto preveč časa, preživetega s starši.

Mayhem pravi ...

Ob nedeljah smo gledali Živ-Žav in kasneje Fun Factory na Sky One :)

BeeBee pravi ...

Mayhem - se mi zdi, da imaš prav. :)