sreda, 07. december 2005

Poznonočno obteževanje

Ali nekaj naključnih misli:

1. Še 34 dni in Matej bo imel mir (njegove besede!) in mu ne bo treba kar naprej igrati badmintona (moj dodatek).
2. Zadnjič sem pomerila popoln, a ogabno drag športni modrc. (Naročila pri radodarnih vilah komercialnega decembra in rojstnih dni.)
3. Vračanje literature je skoraj težje od pridobivanja le-te.
4. Danes mi je spodletel poskus poznopopoldanskega dremeža. Ni in ni šlo.
5. V petek dopoldne bodo v naši ulici odklopili elektriko. Ni čisto jasno, za koliko časa, ampak izkušnja izpred nekaj let mi veleva, da se za par ur raje povabim na čaj k Š.
6. Nekaj hecnih s seznama: "zelen flis (ki ga je Deda Mraz kupil v moji prisotnosti, ampak tega ne vem)", "kolena", "plehnata flaša z oblekico".

2 komentarja:

Matej pravi ...

Špec-kastrola!

Irka pravi ...

Ja, no, ce je pa res, a ni?!

Aja, se pa jaz javim za novega oziroma nadomestnega sparing partnerja. Sem 4 kakovostne razrede pod B. (nek ficko standard), tako da ... ;-)))))