petek, 02. december 2005

Peka spet

Naš dragi Precednik (s faksa) ima kmalu rojstni dan in za darilo bo dobil torto. Tokrat imam nekaj več časa, zato vas vabim, da sodelujete s predlogi (beri: recepti v komentarjih ali na beebeeblog@gmail.com).

Iz biblije so za to priložnost zanimive:
- orehovo kavna torta (za Irko: stran 256),
- čokoladna torta (str. 276),
- čokoladno čokoladna torta s čokolado (str. 278 in tukaj),
- čokoladna skutna torta (str. 296),
- limonina skutna penasta tortica (str. 298),
razmišljam pa tudi o skutni torti z belo čokolado in gozdnimi sadeži ali pa višnjami.

S predlogi (in recepti) na dan (oz. v komentarje)!

5 komentarjev:

tomaZ pravi ...

Čokoladno čokoladna torta s čokolado nadmočno zmaga. Enostavno, čokolada^3 > *

Vesna pravi ...

Jaz sem pa za:

- skutno torto z belo čokolado in gozdnimi sadeži


Mljask...

A me povabiš?

Irka pravi ...

Kavno bi spustili. Je prevec specificna. Hm, s cokoladno ne mores zgresiti, s skutno se manj. Tudi jaz bolj za skutno-sadno varianto. Mi je pa cisto vseeno. Aja, sem pa razmisljala se o tem, da bi mu mogoce prvosl kako masazo. Ce ze mora lomiti kosti kot dacar ... ;-)))

Problem st.1: Zgurjeva ma ta isti dan zur v Rozni, zdej pa ne vem, za kaj se bo K. odlocla. A se je Dalenc ze kaj javil?

BeeBee pravi ...

Hmm, kava res mogoče odpade, sploh glede na to, da utegne biti med jedci torte tudi kakšen zelo ekstremen podmladek. Se tudi sama nagibam k skutno-sadni varianti. :)

CCfly pravi ...

čokoladno čokoladna torta s čokolado

Definitvno premalo čokolade.