ponedeljek, 12. december 2005

Noč butastih sanj #13

Med našo in sosednjo ulico proti severu so v eni uri, ko nisem bila pozorna, zgradili neko ogromno garažno hišo, ki je rešila kronični problem parkiranja v naši soseski (ta dejansko obstaja). Tako je naša ulica postala tudi funkcionalno dvosmerna (še črta je bila narisana po sredini), čeprav so bili na obeh straneh so bili parkirani avtomobili. Precej parkirnih mest je bilo celo prostih.

V garažno hišo naj bi bil možen neposreden dostop iz blokov na obeh straneh. Torej bi se moralo dati lepo porezati pot iz našega bloka do trgovine. Lotila sem se iskanja. Našla sem samo vhod v sosednji blok na levi, kar je bilo seveda povsem neuporabno. Iskala sem namreč vhod v blok na naši desni (ki bi bil ravno tako neuporaben, ampak v sanjah je bilo smiselno). V iskanju sem šla eno nadstropje više. Ne spomnim se, kaj je bilo tam, sem pa zaznala tendenco zmanjševanja površine prostorov z vsakim nadstropjem. Šla sem še bolj gor, v zadnje nadstropje, pa še prav miniaturno je bilo. Hecno, navzven je vse skupaj delovalo veliko večje. No, v tem vrhnjem nadstropju sem našla nove prostore Španskega inštituta.

Moje iskanje direktnega dostopa v trgovino pa ni obrodilo sadov...

1 komentar:

Matej pravi ...

Stara, kako oplodiš sad?