petek, 09. december 2005

Nazaj spat?

Mislim, da so mi ponoči odvzeli možgane (za presaditev ali kaj podobnega). Res bi morala razmisliti o eni stvari, ki sem se ji sinoči modro izognila, ampak možgani nočejo zaštartati. Kot bi zagnal računalnik, pa ne gre naprej od tistega Windows znakca. Disk nekaj drgne, ampak vse skupaj se ne zbuta. Pa saj bo. Mogoče.

5 komentarjev:

samuelion pravi ...

ne uporabljat windowsev pa bo =)

BeeBee pravi ...

Moji možgani itak laufajo na BeeBee OS. Ta je celo tako sposoben, da ve, kdaj bi bilo zame bolje, da ne razmišljam. To se je zgodilo prejle. Ampak potem sem na silo zbutala. Not gut.

owwwca pravi ...

Najbrž imaš kakšen boot CD z orodji za popravila :-) Pol pa stestiraj hardware, preglej in defragmeniraj pomnilnik, popucaj register :-) in poženi antivirus, antiworm in antispyware :-) Lahk ti je kakšen script kiddie (ali pa Sonyjev CD) vdrl in naštimal rootkit :-) Mogoče bo treba backupirati zapomnjene podatke in izvesti reinštalacijo :-) Če imaš legalno verzijo, pa bo najboljš poklicat tehnično podporo pri proizvajalcu :-)

Kaj je pa s tistim petkovim photo challengom, a je šel cugrunt???

BeeBee pravi ...

Pred skoraj 25 leti sem menda na svet prišla brez kakršne koli dodatne opreme, torej tudi brez boot CD-ja. Hardware v presenetljivo dobri formi. Na defragmentacijo še nisem pomislila. A obstaja kakšen način brez alkohola ali pretresa možganov? Vdrl ni pa nihče. Žal. ;) Imam čisto legalno verzijo, ampak proizvajalci pravijo, da je garancija že zdavnaj potekla.

Irka pravi ...

Moji mozgani prav tako crknili.

Owca, kaj naredis, ko ves, da je tvoja resitev (ni fizikalna, je pa matematicna) napacna, ne ves pa, kako bi jo pravilno resil. Dokler ni kolokvija konec in se seveda spomnis. Zaenkrat prepozno, zna pa se kdaj priti v postev.

Mozgane daj na hibernate, izkljuci se za en dan, ... tudi racunalnik mora pocivati. Sploh mu je pa elektricna abscinenca skodovala. Mi smo enkrat, ko smo se po 4 tednih vrnili z morja, komaj ozivili racunalnik. Revez, je vseskozi pod napetostjo, potem pa enomesecna absinenca. It would kill anyone ...