sreda, 14. december 2005

Škrt

Menda lahko to uspe samo meni - da se mi med žvečenjem palačink odkruši majhen košček zoba. Ni nič kritičnega, me pa noro moti. Vseeno se mi zdi, da bom do naslednjič, ko sem naročena pri zobarki (čez tri tedne), na vse skupaj že čisto navajena in seveda pozabila zobarki reči, da naj vseeno pogleda, kaj se tam dogaja.

5 komentarjev:

tomaZ pravi ...

Ne boš verjela, ampak tudi jaz sem ostal brez skoraj polovice zoba med žvečenjem palačinke.
Guess some of us are weird...

Vesna pravi ...

Guuuu.... Ob prvem prebranem stavku, me je zabolela cela čeljust, ne samo zob....
Sem občutljiva za te zadeve. Jaz bi mela zobozdravnika kar doma, da bi bla vedno ziher...

Matej pravi ...

Ne računaš na to, da bo zobarka sama opazila spremembo?

BeeBee pravi ...

Ne. Odkrušek je bil zelo majhen, šlo pa je za zob, ki ga je porihtala ravno pred nekaj meseci.

owwwca pravi ...

Več kalcija bo treba