četrtek, 22. december 2005

Kaj je s tem odštevanjem in kaj ima pri tem Finska?

Že več kot eno leto je minilo, odkar sem se odločila, da poskusim dobiti mesto v programu Evropske prostovoljne službe (EVS), po možnosti na Finskem. Splošne podrobnosti si lahko preberete tukaj, kratek povzetek pa bi bil: kot prostovoljec greš na že pripravljen projekt, Evropska komisija ti plača pot, bivanje, hrano, žepnino in zavarovanje ter ti omogoči učenje jezika države, kamor greš, ti pa 6-12 mesecev pridno delaš 30-35 ur na teden (kamor je vključeno tudi učenje jezika).

Zame to pomeni, da bom pol leta krotila pamže v šoli v naravi v na severu Finske, kjer naj bi sodelovala pri raznih športnih (juhu, brezplačno smučanje!) in umetniških aktivnostih.

Slovenija se me reši 10. januarja, zato sem si omislila odštevanje.

11 komentarjev:

Matej pravi ...

A to je kao en del gajda za MSCB beginners?

BeeBee pravi ...

Sem ugotovila, da nisem nikol res razložila, za kaj gre. Oz. nekaj za silo lani novembra. Večina rednih bralcev pa je prišla po tem.

w. pravi ...

Si mogoče dobila kakšno gradivo (slovensko - finsko) v pomoč pri učenju finščine?

BeeBee pravi ...

Nisem. Bi bilo pa fino, če bi kaj takega obstajalo. Kajti težko je prevajati zloge iz finščine v slovenščino čez angleščino. Recimo. Sigurno je še kaj podobnega.

w. pravi ...

Poznaš kakšno dobro(!) skripta (ali kako drugo gradivo) za učenje finščine?

BeeBee pravi ...

Niti ne. Sama žal nisem imela priložnosti obiskovati kakšnega tečaja. 95% moje finščine je plod vsakodnevnega stika z jezikom.

Vem da ena redkih (edina?) jezikovnih šol pri nas, kjer ponujajo tudi finščino, Verba, pri svojih tečajih uporablja nemške učbenike (no, vsaj pred 5 leti je bilo tako). Univerza v Helsinkih ima precej dober učbenik v angleščini, ki je menda odličen v kombinaciji z njihovimi tečaji (od tam imam nekaj kopij).

Obstaja nekaj spletnih, ki naj bi bile primerne tudi za začetnike. Sama jih nisem pretirano preizkušala (priznam, lenoba), imam pa nekje linke, za katerimi lahko pobrskam, saj imam nekje seznam.

w. pravi ...

Bi prosila. Mi lahko posreduješ tudi naslov učbenika Univerze v Helsinkih?

BeeBee pravi ...

Supisuomea je menda kar okej za začetnike, čeprav je navigacija malo kunštna. Tavataan taas! je kar luštkan začetni tečajček. Toliko imam v bukmarkih. V enem mejlu sem našla še tole slovnico. Imam še celo stran raznih povezav, ki pa se mi jih zdajle ne da prepisovati.

Naslova učbenika ne najdem, itak gre za neko bolj interno (fotokopirano?) zadevo, ki jo dobijo tečajniki. Mogoče najdeš kakšne uporabne informacije na strani jezikovnega centra Univerze v Helsinkih.

w. pravi ...

Hvala za pomoč :)

Anonimni pravi ...

živjo! po naklučju sm najdla tvoj blog in me zanima, kakšna je starostna omejitev in kakšni posebni pogoji za prijavo k temu projektu? tud sama namreč iščem razne varjante da končno grem na finsko :D lp

BeeBee pravi ...

Za te reči je zdaj po novem omejitev od 18 do 30 let (še lani je bilo 25 let). Za moj konkretni projekt na Finskem imajo raje malo starejše kot malo mlajše. Če te zanima kaj več o tem projektu, mi piši na mejl beebeeblog@gmail.com. (Po mojih izkušnjah pa zbirajo prijave do konca aprila ali kaj takega.)