sobota, 31. december 2005

2005

Pa smo pri koncu. Leta namreč. (Kot da tega niste vedeli... Ampak uvod je treba narediti.)

Bilanca:
Obiski pri raznih sortah dohtarjev: 10 (O, hudiča, saj sem kot penzionist! No, šest je bilo čisto preventivnih.)
Čas, ko je bila glava na dopustu/štrajku: lahko bi bilo manj, vendar je bilo vredno
Čas, ko sem bila na dopustu jaz v celoti: skupaj 46 dni, ampak 9 dni v Ukrajini je bilo delovnih
Opravljene študijske obveznosti: dve seminarski nalogi, en kolokvij, štirje izpiti
Minus v kilah: 12
Promet v breme na bančnem računu: nočem vedeti
Ure badmintona: naštela sem jih 89
Spečene torte: 10. je zdajle v pečici

Zaključek: kaj pa vem, meni je bilo fajn. :)

Za naslednje leto: da bi bilo še naprej fajn, mogoče z malček manj travmiranja (vse je v glavi, ja), več nordijskimi (pol-)bogovi in malo manj upogljivo hrbtenico.

2 komentarja:

owwwca pravi ...

Onnellista uutta vuotta

BeeBee pravi ...

Kiitos. :)