sobota, 19. november 2005

Trupejevo poldne

Po čisto predolgi odsotnosti iz resnih hribov (vsaj 1800 m, recimo) sem bila danes spet na svežem gorskem zraku. Na 1931 metrih v Zahodnih Karavankah so bile poleg zraka sveže tudi temperature, a kaj bi to, saj so bile priprave za Finsko!

V glavnem lušten hribček, fina pot, presenetljivo obljudeno (nemalo gorenjskih kerlcev), malo posneženo, jaz v nepričakovani dobri kondiciji (badminton samo enkrat v zadnjih dveh tednih) in seveda ime, ki veliko ljudi zabava:


Na vrhu Trupejevega poldneva. V ozadju Beljak.

4 komentarji:

Irka pravi ...

O, sem ti ze spet fous.
Jst sm pa dan prezivela za racunalnikom. Blazno interesantno.
Zdej pa na RD k sosedom.

quercus pravi ...

Super, tole je bla dobra ideja. Jaz že komi čakam da tut pade mal snega v hribih, pol mi je še velik lepš.

Mayhem pravi ...

BeeBee, ti na sever, jaz na jug. Funny :)

Irka, začni že pisat blog ;)

Irka pravi ...

Any special reasons u claim that?

Sorry, too many things keep me busy at the moment ...

Couldnt bare another one.
Trust me!