ponedeljek, 28. november 2005

Prvi jutranji vtisi

1. Čudne sanje v zvezi s Finsko, ki pa mi niso motile spanca.
2. V tem kratkem času, kolikor sem pokonci, sem si omislila že vsaj eno malo pretirano reakcijo. (PMS is my middle name.)
3. Mede. Se mi da na faks?
4. Mislim, da je naš stari dobri termometer za v smeti. (Oziroma za kaj ekološko sprejemljivega - je namreč Hg sorte.)
5. Čisti lasje so fajn.
6. Volneni zokni tudi.
7. Kam so šle vse šalce? Imamo pet pollitrskih. Zdajle, ko sem si kuhala čaj, sem našla samo eno.

4 komentarji:

clarity pravi ...

pollitrske? to so skor banje!

BeeBee pravi ...

Treba pit!

Irka pravi ...

Pa, to je standard, clarity. Jst sem v dobrih cajtih spila po 7 litrov caja na dan. Mi ni jasno, kako, ampak je kar teklo. Sedaj sem zadovoljna s tremi. ;-)

owwwca pravi ...

Omenjene stvari so medsebojno bolj povezane, kot se zdi na prvi pogled. Ni druge, s štumfi iz tvojih volnenih prijateljev se bo treba odmajati do faksa in na z 0035810 začenši številko poslati pisemce najbolj znanenmu državljanu Finske, po narodnosti najbrž Laponcu ali Samiju, sicer pa ljubitelju rdečih cot in vlečnih prevozov na sodoprste kopitarje, zgražanju DPMŽ navkljub. Lepo ga poprosi za kakšen Pt-100 upor ali pirometer in po kakšni licenci Labviewa, da bo tvoj stvarnik lahko spesnil aplikacijo za zajem vseh metroloških parametrov in očem prijazno predstavitev le teh. Za večji uspeh velja še razširiti hišni izpušni sistem in ga dati v tretma možem (ali ženam) v črnem.