petek, 25. november 2005

Peka

Ker mi je dolgčas (ne morem gledati več kot pet epizod Skrabsov skupaj, hvala, Kuki) in ker samo sanjam, kako bom zdrava, brskam po bibliji. In sem se odločila, da naredim seznam vseh malo bolj posebnih cukrov, ki jih nisem še nikoli naredila, a me kar mikajo, in za katere se pri nas dobi sestavine (ali pa nadomestki). Vi pa lahko glasujete v komentarjih. Gremo:

Oatmeal Lace Rounds
Chocolate Chip Brownies
Marbled Brownies
Rich Chocolate Pie
Creamy Banana Pie
Velvety Mocha Tart
Madeira Cake
Lemon Coconut Layer Cake
Boston Cream Pie
Lemon Mousse Cheesecake

3 komentarji:

clarity pravi ...

mmmm. lemon coconut layer cake zveni ful zanimivo. pa tudi tista rich chocolate pie!

Vesna pravi ...

hehe, tudi meni je v oči padel: Lemon Coconut Layer Cake

se mi že cedijo sline...

sicer sem pa včeraj pekla kmečke kruhke....

grem po enega...

quercus pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.