sobota, 12. november 2005

Šlafrok


Večino leta mirno visi za vrati. Čezenj je ta čas obešena moja sport billy taška, včasih še katera druga. Potem pa pridejo večeri in noči, ko je že pošteno mraz, jaz pa še nočem zamenjati malo pretanke pižame za katero iz polarne kolekcije. Takrat nastopi šlafrok.

Pred (15?) leti sem ga sunila očetu. Takrat se ni kaj dosti pritoževal (namreč oče, šlafrok je bil povsem tiho), zdaj pa po malem nekaj jamra. V glavnem gre za enega najgrših Svilanitovih izdelkov. Tehta približno sto kil in je lovskozelene barve v dveh odtenkih, ki se izmenjujeta v vertikalnih črtah. Svetlejše so približno štirikrat širše od temnejših, odlikuje pa jih tudi valovita rebrasta struktura. Pas je iz istega materiala, ampak iz neznanega razloga je bil v originalu sešit iz dveh kosov. Skozi leta složnega zakona sta se naveličala eden drugega in tako se je eden odselil v desni žep šlafroka, medtem ko drugi še naprej povsem zadostno opravlja svojo nalogo (sumim, da je originalna dolžina namenjena vampastim dedcem, ki pač potebujejo nekaj več metraže).

Kljub njegovemu izgledu, ki gre v nos celo mojemu precej neobčutljivemu estetskemu čutu, pa imam svoj (no, recimo, da je moj) šlafrok rada. Je zelo topel. Poleg tega ima fin ovratnik, ki se ga da zavihati navzgor, tako da je omogoča še dodatno odlašanje prehoda na arktično nočno garderobo. Poleg tega je dobro, da je velik, pač neka ne ravno najmanjša moška številka, zato se lahko vanj zavijem kot kakšen paket in nikjer nič ne piha.

Šlafrok roks. :)

7 komentarjev:

clarity pravi ...

a lahko kaksno fotko prilimas? jaz si tele zadeve niti slucajno ne uspem predstavljati.

BeeBee pravi ...

Bom poskusila jutri oživiti fotoaparat.

jaka pravi ...

slafroki so zakon.
lani sem bil v celovcu, v adidasovem outletu in sem kupil enega adidasovega s kapuco. made in slovenia. ni boljsega, kot cel dan v njem hoditi po bajti....

Zvita pravi ...

Duhovito :-), male radosti, ki nas grejejo ...

Irka pravi ...

Nas je pa rjavi. Prav tako v rizah. Ampak sama si se raje sposodim bratovega. Prav tako svilanitov, a novejsega tipa. Moj izgleda prevec bolnisko, je pa v obvezni temno modri barvi.

Greje pa greje, se bolj pa ohlaja po prijetno vroci kopeli.

Mayhem pravi ...

Eno BeeBee v šlafroku prosim ;)

P.S. Nekje sem našel recept za "banane v šlafroku". Mogoče se spravim spet kej pečt te dni in objavim recept na Repete!

BeeBee pravi ...

To pa ni za javnost. Nočem odvračati svojih bralcev.

Banane v šlafroku? Intrigantno.