ponedeljek, 14. november 2005

Kok smo mi fajn

Sem se ravno učila nekaj o temperaturni inverziji v Sloveniji in sem ob nekih povprečjih pomislila na svoje remek delo (znano tudi kot seminarska naloga, ki je v nekaterih primerih čisto resno raziskovalno delo) iz drugega letnika faksa in ga pri priči izbrskala izpod kubika študijskih materialov. Ime je delu Vertikalna temperaturna struktura atmosfere nad Ljubljano pozimi 2001/2002 glede na radiosondažne meritve. Naslov je dolg kot ponedeljek, tema je pa zelo zanimiva (posredujem, če koga zanima).

No, moj point zdajle je, da sem v dveh minutah brskanja po tej seminarski našla vsaj en typo, bolj pomembno pa je, da se mi zdi moj izdelek še vedno zelo dober. Jezikovno bi zdaj sicer marsikaj spremenila, analiza je pa super. Se še kar čudim sama sebi. Še bolj pa zato, ker sem vse skupaj naredila v dveh tednih, hkrati pa sem se učila še za dva precej kruta izpita. Kaj vse naredi dobra motivacija (in to ne Smilijan Mori, ampak zabetoniran datum potovanja)!

2 komentarja:

valem pravi ...

Se priporočam za posredovanje.

BeeBee pravi ...

Sporoci email, kamor lahko posljem. :)