petek, 25. november 2005

Išče se...

Prostovoljec, ki bi mi:
- pospravil sobo (s poudarkom na mizi, sesanju in že večkrat omenjenem kubiku z odrastki na nekaterih drugih policah)
- pogrel noge
- umil in posušil lase, ne da bi me pri tem za trenutek zeblo
- skuhal par hektolitrov čaja
- vsake toliko časa na sveže spletel kito
- potem pa dal mir (sem ugotovila, da sem žleht bolnik, kar pomeni, da nisem prehudo bolna)

*jamr jamr*

8 komentarjev:

tomaz pravi ...

tole me spominja na knjigo Mondscheintarif.
:-)

owwwca pravi ...

Objavi oglas v Salamoncu. In vsaj v svoje dobro vzemi prave arcnije.

BeeBee pravi ...

A mi jih greš iskat v lekarno? Lepo prosim. :)

Mayhem pravi ...

Ti rabiš sužnja, ne pa prostovoljca :P

BeeBee pravi ...

Ne dlakocepi. Sicer pa... Kaj je razlika?

Mayhem pravi ...

Ma sem se samo hecal!

BeeBee pravi ...

Jaz tudi. Se mi zdi. Hm. Mogoče bi bilo pametno, če bi šla še malo spat.

Irka pravi ...

Joj, prejoj, vidc, jst sem pa bouna pa kar nakupujem. Jutri bom pa brez glasu, ko bo treba pamzeke po trbovljah okol vodit.

Jst se javim, da dam mir. ;-)))
Ja, pa se kej, dlih to ne. Sem pa strokovnjak za kuhanje hektolitrov caja. Je rekla A. v sredo, ce se mislem zadet, ker sem prpraula 1 salco zelenega, 1 salco zajbljevega in pol litra sadnega. Brez caja nam ziveti ni, definitivno.