četrtek, 03. november 2005

Četrtek

Srednje dober dan je bil danes. Vstala sem čisto prezgodaj (ampak sem vsaj dobro spala), pozajtrkovala, potem še nekaj zmrznjena čajčkala in prokrastinirala in čakala, da so se starši (ki so imeli danes dopust) spokali od doma. Potem pa hop, veselo na delo! No, učenje, pa tudi ne tako zelo veselo. Sem bila kar pridna in sem prišla skozi današnji plan. Nekje vmes je padel še en kofetek pa seveda kosilo. Glavna motivacija za to izredno pridnost je bilo nekaj delov Grey's Anatomy, ki so me čakali kot nagrada. In sem gledala, gledala, gledala, dokler ni bil čas za badminton. Odigrala eno bolj zanikrno igro, ampak okej. Zdaj se pa ne morem spraviti v posteljo. Kje so časi, ko sem bila po večernem badmintonu ob 23:30 pod deko?

4 komentarji:

quercus pravi ...

Uau kak si pridna, no jaz se pred 1. zjutraj sploh ne spravim pod deko razen če je za to res Dober razlog.

Irka pravi ...

We are sooooo obsessed!!!

Hell with it!!

Anonimni pravi ...

Pi... čist nč ti ni treba delat pa se neki pritožuješ o "srednjedobrem dnevu"

Matej pravi ...

anonymous has just been named an honorary member of My Idols' Club, thus joining ill-advised and Stripi.