nedelja, 27. november 2005

Diagnoza

Dr. Ata je ugotovil rajzefiber. Dr. Matej pa pravi, da sem simulantka. Hm.

(Vročina se je vrnila.)

5 komentarjev:

owwwca pravi ...

Najprej se izmeri N-krat (N je čimvečje naravno število), potem pa izračunaj povprečje in standardno deviacijo (z drugo metrološko zabavo te raje ne bomo morili) ter po Stefanovem zakonu še izračunaj gostoto energije, ki jo oddajaš v prostor. Pa naj še kdo reče, da fizika ni zabavna reč :-)

Mogoče ne bi bilo tako slabo poiskati kvalificiran merilni laboratorij (najboljši za Slovenijo je menda na elektrofaxu), da ti izmerijo, kako točen termometer sploh imaš.

Uf, najbrž lahko že brez branja mojih zapiskov sklepaš, kaj sem danes počel... :-) :-)

BeeBee pravi ...

Kovačeva kobila je zmeraj bosa: v postu omenjeni roditelj je metrolog. In nov termometer je v planu.

owwwca pravi ...

Če je dionizevanje privedlo do razpredanj o čudovitem svetu fizike, pa še nadaljujmo v tej smeri. Torej imeti vročino ne pomeni samo, da nas prosto po našem velikem fiziku obsevaš s toliko več (upajmo, da pozitivne) energije in s tem nekoliko prihraniš pri stroških ogrevanja. Pomeni tudi, da si se po višini nekoliko približala košarkaškim centrom, za koliko, je pa odvisno od Hg, ki si ga do sedaj pokonzumirala z ribami sumljivega izvora. Stranski učinek je, da se v podobnem razmerju povečaš tudi v preostalih dveh dimenzijah. Mislim, da te bo neki drug bralec in bodoči nobelovec rade volje razsvetlil še z dodatnimi efekti povečane temperature, ki so mogoči šele ob preskoku na kvantno fiziko, in s tem povezanimi praktičnimi rešitvami prenekaterega problema.

Če ti vsi tile efekti niso všeč, pa bomo Asklepiju žrtvovali kakšnega vola, da se bo že enkrat zmigal.

Matej pravi ...

Ti bom že dal, s poštenih ljudi se norca delat

Irka pravi ...

Ojej, ojej ...
Bee jst sem povsem na tvoji strani. Vedno mi je neumno, ko se pocutim za en ..., da nic ne morem in grem k zdravniku, pa mi rece, kaj sem zdej prsla, saj mi nic ni in da naj grem domov caj kuhat pa po isla mint u lekarno. Jst pa komi, da se premikam.
Danasnje bolezni so cudne narave.
Je pa res, da so lhk vzroki tudi izvenvirusni oziroma od ... (i think u think ...) happens also.

Bi se kaj rekla, pa ne bom ... ;-)