ponedeljek, 17. oktober 2005

Torta!

Kako naj resno delam, ko pa moram tudi izbrati, kakšno torto bom naredila ne-svakinji za rojstni dan? Kakšen predlog (namreč za torto, ne moje delo)? Je en nesramen pogoj: po možnosti naj ne bo preveč čokoladna. Uf, zdajle se blazno težko upiram brskanju po bibliji.

UPDATE: Rešeno! Čokolada odobrena. :)

6 komentarjev:

Živa pravi ...

Kostanjeva z marmelado?

BeeBee pravi ...

Ideja fina, ampak ker bo zelo konkreten konzument torte tudi moj izbirčni brat, kostanj ne pride v poštev.

Irka pravi ...

Try something with fresh cheese or fruits.

Sam sem gledala tisto kokos z limono stg. Izbiblije seveda. Zgleda dobra. To je tista, ko moras tri plasti peci posebej.

BeeBee pravi ...

Tisto gledala tudi jaz, ampak če preračunaš na 24 cm model, je to 12 jajc in 560 g sladkorja, torej infarkt. Sem se zdaj zapičila na kokos & limeto eno stran naprej.

Anonimni pravi ...

Kaj pa piše v Koranu? Poleg tega, da je prepovedan rum?

valem pravi ...

Grozdna z vinsko kremo... Mljac.