četrtek, 20. oktober 2005

Spet nekaj nepovezanih stvari

1. Evo, spila sem svoj kofetek. Mater, pasal je, bi najraje še enega. (Brez skrbi, ne bom.) Zdaj čakam, kaj se bo zgodilo, kdaj bom postala vsa bouncy. Zaenkrat nič ne kaže na to, sem preveč slabe volje. Bah!

2. Včeraj me je v vrat usekal skrajno zoprn heksenšus, tako da ne vem, če bi bila danes sploh sposobna igrati badminton. No, ni dileme, ker danes Irka praznuje rojstni dan in rekreacija odpade.

3. Fotka s sobotne trgatve (slikal A.):



4. Zadnjič mi je uspelo naštrikati tako grdo oblekico za moj novi telefon, da je niti ne morem dokončati. Nove se mi ne ljubi začeti, zato bo telefon tako kot pogosto jaz v prevelikih oblačilih.

5. Fotoaparat mi ga že prav pošteno serje. Kje je bogat in radodaren stric, ki bi mi kupil novega, preden grem na Finsko?

6. Danes pa kar jamram, kaj?

7 komentarjev:

Mayhem pravi ...

Tud to je treba znat ;)

Matej pravi ...

jamr, jamr, pents on fajr...

recimo.

Anonimni pravi ...

Ke ti bo stric, probej s čarobno besedo. Ma 4 črke, prva je D

BeeBee pravi ...

Deda? Dnar? Dilr? DARS?

Mayhem pravi ...

Mogoče DELO?

BeeBee pravi ...

Vse, kar sem letos pridelala (pa sem kar pridno delala) je že šlo - za Svena in potovanja. :(

Anonimni pravi ...

Tko je to, če zagoniš ves dnar za perverzne špile