torek, 25. oktober 2005

Pa še nekaj nepovezanih stvari

Tale bo spet v točkah, ker nimam štofa za en cel post na eno temo.

1. Svet je grozljivo majhen. Danes sem bila znova opozorjena. Pa saj ne vem, če je to slabo, samo čudno je pa res...

2. Heksenšus, ki sem ga omenjala v četrtek, še zmeraj ni čisto popustil. Vseeno se pa veselim nocojšnjega badmintona, kot da že vsaj en teden ne bi igrala.

3. Enkrat kmalu se moram resno spraviti in si nabaviti kar konkretno količino novih nogavic. Imam samo še nekaj parov, ki so čisto brez lukenj.

4. Zdajle jem meni precej ljub jogurt s karamelo in delci karamele (pozor: stran lahko užali marsikateri estetski čut!).

5. Čudni dnevi so tole. Š. je rekla, da se zdim tako skrivnostna. Sebi se ne zdim. Me pa dela živčno, če ima najboljša prijateljica občutek, da kaj prikrivam. Hm.

6. Finci so še naprej čisto neuporabni. Pred kakšnim tednom sem jim poslala mejl, če moram še kaj urejati zdaj, pa niso še nič odgovorili. To bo še hec - bodo presenečeni, ko se jim bom prikazala na vratih.

7. Sicer sem pa včeraj dobila fin mejl z Norveške. Sem že skoraj pozabila, da sem pisala K. Z njo sva se namreč nekaj menili, da bi mogoče tam enkrat spomladi spravili pod streho Svalbard (štart malo bolj severno kot predvideno), ampak najbrž ne bo nič. Se pa kuha nekaj v Helsinkih okrog prvega maja. Bomo videli...

8. Presenetljivo malo manj težim.

3 komentarji:

Matej pravi ...

8. that's right, kid yourself

4|\|0|\|||\/||\|32 pravi ...

Če bi Finci izgubljali čas s čisto vsakim mailom, bi Nokia še danes žagala hlode? Pa ne vem če se v Helsinkih še kaj pametnega kuha po tistem, ko so jim špagetarji speljali agencijo za hrano.

Irka pravi ...

alora, oglej si page od Grey's Anatomy. Se najde kaksna pametna misel - ne prevec neumna, resitev problemov pa niti ne. Ali pa tudi ...

Vse lepo