sobota, 29. oktober 2005

Noč butastih sanj #10

Pravzaprav je bilo jutro, radio na nočni omarici je že igral. In so (zares) spraševali folk, v kateri (edini) evropski državi ne prestavljajo ure. Toliko sem še bila budna, da sem slišala en kup napačnih odgovorov, hkrati pa sem v sanjah že klicala na radio. Je pa moj telefon nekaj štrajkal. Na zaslonu se je nekaj izpisovalo, jaz pa sem bila (še vedno v sanjah) preveč jutranje slepa in nisem mogla prebrati, kaj piše. No, v tem času je na radio v resnici poklicala tudi poslušalka s pravilnim odgovorom, jaz pa sem utonila globlje v sanje, kjer sem staršem razlagala, kako me je tisti kup napačnih odgovorov razjezil in zbudil.

V budnem stanju pa res ne bi pričakovala, da bi folk to kar tako vedel, no!

4 komentarji:

clarity pravi ...

uff, branje tega posta me je spomnilo na moje jutranje sanje, kjer si, ne bos verjela, igrala glavno vlogo ti. mislim, kaj za vraga pa je to? mogoce zato,ker nisem mogel spati, in sem sel sredi noci brat bloge, kaj pa vem.
no, spominjam se sicer bolj malo, le da je slo za neko zlo cudno modno revijo (?) kjer si se pojavljala ti, hkrati pa si med tem ko si hodila, dajala kratke komentarje o cemerkoli, nekaksne blog poste. :) mislim, kr neki!

BeeBee pravi ...

Haha, kul. :)

Anonimni pravi ...

Islandija

BeeBee pravi ...

Ja.