četrtek, 27. januar 2005

Popolnost

Tisto z zaroto vzamem nazaj! Danes sem pojedla par teh čokoladk in svet nikoli več ne bo tak kot prej. Tistih nekaj kubičnih centimetrov kakava, kave, ruma in drugih dodatkov je popolnost, ki jo v življenju redko srečamo. Najlepše pa je, da poješ enega ali dva koščka popolnosti in si zadovoljen. Resnično znamenje kakovostne čokolade. :)

4 komentarji:

Bo pravi ...

Jaz sem ena taka luštna sladka stvar
kot čokolada kot božji dar
ko fantje lačni opazujejo me
od veselja razganja me ...
Atomik Harmonik »Morda kdo pomaga, kje dobim kakšen mp3?

BeeBee pravi ...

*se stlači v Ferrari-rot minico in dobro podšprajcan modrc*...

Nope, that's just plain wrong!

jack pravi ...

hehe, your blog reads like an add for chocolate and sleeping ;) Dormeo and Gorenjska biggest sponsors?;)

BeeBee pravi ...

Ad for sleeping? Hmm, does that need to be advertised? I like the sponsors idea, though... *devises evil plan*